Комкор Сервіс

Інтернет доступний як ніколи!

Підключитися

(032)2476250

Особистий

кабінет

On-line

оплата

тех. можливість підключення:   (096) 784 60 66     (032) 247 62 80

тех. підтримка:   (067) 781 42 25   (032) 247 62 50

Ваше ім’я
Телефон
Неверный ввод
Неверный ввод

Не вдається встановити з’єднання: код помилки 651, 678, 815

"Немає відповіді" ("The remote computer failed to respond")

Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.

Відкрити "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" ("Start" -> "Control panel" -> "Network Connections") для Windows XP,"Пуск" -> "Панель керування" ("Start" -> "Control panel") в розділі "Мережа й Інтернет" ("Network and Internet") оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань" ("View network status and tasks"), в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”, “Change adapter settings”) для Windows Vista/7, натиснути, правою кнопкою миші, на іконку"Підключення по локальній мережі" ("Local Area Connection") та вибрати пункт "Увімкнути" ("Enable"). Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.

Мережевий кабель не під'єднано/під'єднано не надійно.

Перепід'єднати мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).

Було проведено невдалі спроби авторизації (з'являлась помилка 691).

З міркувань безпеки можливіcть авторизації для Вашого комп'ютера було тимчасово заборонено. Дочекайтесь закінчення часу блокування (10 хвилин).

Підключення заблоковано системою захисту.

Перевірити налаштування систем безпеки (антивірус, фаєрвол), тимчасово їх відключити.

УВАГА! Потрібно тимчасово відключити системи безпеки незважаючи на те, що Ви не вносили змін у їх конфігурації, а до того зв’язок був. Після завантаження оновлень систем безпеки, встановлень нових програм або їх некоректної роботи конфігурації можуть змінитись АВТОМАТИЧНО.


Не вдається встановити з’єднання: код помилки 691

"Немає доступу, оскільки ім'я користувача та/або пароль недійсні в домені." ("Access was denied because the user name and/or password was invalid on the domain.")

Не вірно введено логін і/або пароль.

Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль відповідно до договору, враховуючи реєстр символів та розкладку клавіатури.

З'єднання з використанням даного логіну, вже встановлено.

Імовірно, логін та пароль потрапив до сторонньої особи. Необхідно змінити пароль.

УВАГА! Після декількох невдалих спроб авторизації (з'являється помилка 691) система, з міркувань безпеки, заблокує спроби підключення з даного комп'ютера на 10 хвилин. У цьому випадку підключення завершиться помилкою 678.


Не вдається встановити з’єднання: код помилки 718

"Таймаут PPP" ("PPP Timeout")

Використано заборонені символи під час автентифікації (введено кирилицею, використано пробіл).

Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль відповідно до договору, попередньо очистивши відповідні поля, використавши такий метод: встановіть курсор в поле логіну, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+A та Delete для очищення поля, теж саме необхідно зробити з полем паролю.


Не вдається встановити з’єднання: код помилки 769

"Вказане місце призначення недосяжне." ("The specified destination is not reachable.")

Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.

Відкрити "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" ("Start" -> "Control panel" -> "Network Connections") для Windows XP,"Пуск" -> "Панель керування" ("Start" -> "Control panel") в розділі "Мережа й Інтернет" ("Network and Internet") оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань" ("View network status and tasks"), в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”, “Change adapter settings”) для Windows Vista/7, натиснути, правою кнопкою миші, на іконку"Підключення по локальній мережі" ("Local Area Connection") та вибрати пункт "Увімкнути" ("Enable"). Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.

УВАГА! Якщо іконка "Підключення по локальній мережі" ("Подключение по локальной сети", "Local Area Connection") відсутня, необхідно встановити драйвер до мережевого адаптера, який можна знайти на компакт-дисках, що постачались комплекті з комп'ютером.


Швидкість не відповідає тарифному плану

Не враховано одиниці виміру швидкості.

Слід чітко розрізняти, що швидкість, яка відображається в браузерах чи менеджерах завантаження та швидкість, яка вказана в договорі, зазвичай виражаються в різних одиницях виміру. Швидкість завантаження вимірюється в байтах, тоді як в договорі швидкість зазначається у бітах. Тобто, якщо швидкість тарифного плану дорівнює 1024 кбіт/с, то швидкість, яка відображатиметься при користуванні Інтернетом, приблизно дорівнюватиме 128 КБайт/с (швидкість в байтах дорівнюватиме швидкості в бітах поділеній на 8).

Одиниці:
1 Байт = 8 біт;
1 КБайт (Кілобайт) = 1024 Байт;
1 МБайт (Мегабайт) = 1024 КБайт.

Віддалений ресурс обмежує швидкість завантаження.

Спробуйте завантажити інформацію в декілька потоків з різних ресурсів, які можуть надати швидкість, симетричну Вашому тарифному плану.

Проводиться приховане одержання/передача інформаці на комп'ютері (автоматичне оновлення, шкідливе програмне забезпечення).

Перевірте Ваш комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення за допомогою ОНОВЛЕНОЇ антивірусної системи.

Відключіть все програмне забезпечення, яке могло б використовувати Інтернет, зокрема менеджери завантажень, торент-клієнти, програми оновлення операційної системи та антивірусного программного забезпечення, браузери.

УВАГА! Найрізноманітніші on-line перевірки швидкості доступу до мережі, які зустрічаються в Інтернеті, не можуть гарантувати реальних показників. Таке явище пов’язане з особливостями кожного користувача та іншими технологічними обставинами, які діють в той чи інший момент, а саме: робота веб-переглядача; flash-програвача; апаратне навантаження; завантаження каналу іншим, в тому числі прихованим і/або шкідливим, програмним забезпеченням; завантаження сервера, на якому проводиться перевірка і т.д.. On-line перевірки швидкості можуть розглядатися лише, як другорядні, побічні показники якості наданих послуг.


Не відкриваються інтернет-сторінки

З'єднання блокується системами безпеки.

Перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.

Несправний веб-браузер.

Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий.

УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв’язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп'ютері.

Розривається з'єднання

Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з'єднання.

Перевірити комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки. Переналаштувати Інтернет-з’єднання згідно з покроковою інструкцією.

Ненадійно підключено кабель.

Перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).

Збій роботи драйвера мережевого адаптера.

Перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп’ютером.