|
|
|
Що необхідно перевірити перед дзвінком в тих. підтримку що б заощадити Ваш і наш час, а ще краще роздрукувати і зберегти, тому що знадобиться все це саме в той момент, коли цей сайт не буде Вам доступний:
http://my.komkor.lviv.ua, якщо баланс на Вашому рахунку позитивний, то слідуємо далі по списку.
- Перевірити чи підключений Інтернет на сторінці "Управління" білінгової системи.
- Пуск => Виконати (win + R) => cmd => netsh (Enter) => firewall (Enter) => set icmpsetting 8 ENABLE
- Якщо у Вас на комп'ютері встановлений Фаєрвол (мережевий екран і т.п.) тимчасово відключити його.
- Перевірити, який ip адресу отримує ваш комп'ютер від нашого DHCP сервера.
- Зателефонувати в службу технічної підтримки. (067) 781 42 25
-Якщо видає помилку при спробі авторизуватись, повідомте про дану помилку диспечеру
Корисні програми:
:: TeamViewer - програма для віддаленого налаштування комп'ютера
Увага, запускайте цю програму тільки на прохання служби підтримки
:: CureIT! (Dr.Web) - безкоштовна антивірусна утиліта
:: Kaspersky Virus Removal Tool - безкоштовна антивірусна утиліта від Касперського
:: Сервіс розблокування від SMS - після успішної розблокування обов'язково перевірте комп'ютер на віруси.